نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8435
-
الف
+

مرد آهنین افغانستان: می خواهم در مسابقات کشتی کج امریکا اشتراک کنم اما «جان سینا» جوابم را نمی دهد!/ قرار بود همراه «سلمان خان» در دبنگ 3 بازی کنم

«رشاد دلاور خان» مرد آهنین افغانستان در گفت و گو با خبرنگار شبکه آی فیلم 2 از فعالیت ها و برنامه های خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، افغانستان در 18 سال اخیر در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش ورزش و فعالیت‌های هنری و سینمایی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

با آن که سیاست در افغانستان تأثیر مستقیم روی فرهنگ و ورزش گذاشته است، اما کسانی هستند که با کم‌ترین امکانات و بیشترین مشکلات در بخش‌های تکواندو، ووشو، مبارزات آزاد، بوکس، دوش، نقاشی، رسامی، بازیگری، موسیقی و سینمای این کشور افتخار آفریده‌اند.

در این اواخر برخی چهره‌های سینمایی افغانستانی در دنیای هالیوود و بالیوود نقش بازی می‌کنند و یا تعدادی از ورزشکاران در مسابقات جهانی با پیروزی خود برای افغانستان افتخار می‌آفرینند.

با این حال یکی از جوانان افغانستانی در سال‌های اخیر به «جان سینا» ستاره دنیای کشتی کج چلنج داده تا در رنگ مبارزه با وی رقابت کند.

این جوان «رشاد دلاور خان» است که در کنار افتخارات ورزشی و کسب مقام مرد آهنین افغانستان، در سینمای بالیوود هم به ایفای نقش می پردازد.

دلاورخان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم 2 گفت: تاکنون در 3 فلم و یک سریال هندی نقش بازی کرده‌ام که بیشتر نقش مرکزی منفی را به دست اجرا گذاشته‌ام.

او افزود: من اولین افغانستانی بودم که می‌خواستم در مسابقات کشتی کج در امریکا اشتراک کنم. از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی «جان سینا» را چلنج دادم و اما تاکنون جوابم را نداده است.

وی تصریح کرد: در فلم «دبنگ 3» من برای بازی با «سلمان خان» قبول شده بودم، ولی به خاطر مصروفیت‌ها نتوانستم حضور پیدا کرده و نقش بازی کنم، اما در فلم بعدی حتما با «سلمان» نقش بازی خواهم کرد.

متن کامل مصاحبه «رشاد دلاورخان» با خبرنگار آی فیلم2 در کابل را در ادامه می خوانید:

آی فیلم2: در کدام سال و در کجا متولد شده اید، تحصیلات شما تا کدام پایه است؟

«خان»:

من در سال 1991میلادی در ولایت کابل متولد شدم.دوره متوسطه را در مکتب «حمدشاه مسعود» و دوره لیسه را در لیسه «خواجه عبدالله انصاری» به پایان رسانیده‌ام.در همین حال دو سال در رشته تجارت تحصیل کرده‌ام و چهارده‌پاس هستم. 

آی فیلم2: تاکنون در چند فلم نقش بازی کرده‌اید، نام شان را ببرید؟

«خان»:

نظر به اندام و جسامتی که دارم از دنیای بالیوود برایم پیشنهاد شد ،گرچه تجربه‌ای نداشتم ولی قبول کردم.اولین فلمی که در آن بازی کردم «عشق جنون» بود که در آن نقش اول منفی یا به قول افغانستانی ها بدماش کلان را داشتم .

«سایلنت بنگلاو» فلم دومی است که دایرکتر آن خودم بودم.در این فلم نقش منفی را خودم بازی کرده‌ام که به زودی در سینماها به نمایش گذاشته می‌شود.

فلم سوم من که هنوز فلمبرداری آن به پایان نرسیده با حضور «آرجون کاپور» و «پرنیتی چوپرا» می باشد.در این فلم نیز یک کرکتر منفی را برعهده دارم که به زودی از پوستر آن رونمایی می شود.

همچان در یکی از سریال‌های پربیننده هندی کرکتر منفی را دارم که هر شب از طریق رسانه‌های هند نشر می‌شود و همین طور در اعلانات نیز نقش دارم.

آی فیلم2: شما لقب مرد آهنین افغانستان را نیز دارید، اصل ماجرا چیست؟

«خان»:

در سال 2013 میلادی یکی از رسانه‌های افغانستان برنامه‌ای را تحت عنوان «مردان آهنین افغانستان» برگزار کرده بود، که من توانستم لقب مرد آهنین افغانستان را از آن خود کنم .

بعد از آن در مسابقات کاراته توانستم موفق شوم و همین طور در سال 2014 میلادی در مسابقات پاورلفتینگ مردان آهنین که در کابل برگزار شده بود، لقب «سنگین وزن» را با دریافت مدال طلا کسب کردم .در سال 2016 میلادی نیز قهرمان سنگین وزن دهلی شدم.

آی فیلم2: گفته‌های وجود دارد که شما «جان سینا» قهرمان کشتی کج را به مبارزه طلبیده‌اید، آیا حقیقت دارد، اگر بله، چه زمانی این رویداد تاریخی به وقوع می‌پیوندند؟

«خان»:

من اولین افغانستانی بودم که می‌خواستم در مسابقات کشتی کج در امریکا اشتراک کنم. از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی جان سینا را چلنج دادم و اما تاکنون جوابم را نداده است.

بعد از آن به خاطر مشکلاتی که داشتم به هندوستان رفتم و اکنون 5 سال است که در هند زندگی می‌کنم.

آی فیلم2: گفته می‌شود که می‌خواهید با «سلمان خان» در یک فلم نقش بازی کنید، چه زمانی و در کدام فلم؟

«خان»:

در فلم «دبنگ 3» من برای بازی با «سلمان خان» قبول شده بودم، ولی به خاطر مصروفیت‌ها نتوانستم حضور پیدا کنم اما در فلم بعدی حتما با «سلمان»ایفای نقش خواهم کرد.

آی فیلم2: هم اکنون چه فعالیت‌هایی را روی دست دارید؟

«خان»:

به زودی یک نمایش در هندوستان برگزار می‌کنم که بزرگترین نمایش خواهد بود.

بیشتر بخوانید : 

مرد آهنین افغانستان: «جان سینا» را به مبارزه دعوت می کنم/ در یک فلم همراه «سلمان خان» نقش بازی خواهم کرد

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر